.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نکوداشت هفته پژوهش و فناوری شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان

شمال نیوز: نکوداشت هفته پژوهش و فناوری شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با سخنرانی پروفسور کاوه نیایش از دانشگاه علم و فناوری نروژ (NTNU) با موضوع "استراتژی­ های پژوهش و فناوری حال و آینده صنعت برق" برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان ، به مناسبت هفته  پژوهش و فناوری، مهندس فردین عنایتی مدیر دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات طی مصاحبه ای به شرح رویداد های برگزار شده در این هفته پرداخت.

 

وی بیان داشت، به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش که امسال با شعار" پژوهش و فناوری، پشتیبان تولید" مزین شده است، برنامه ­های متنوعی را در هر یک از روزهای هفته پژوهش اجرا گردید. اولین روز از این هفته که بعنوان " صنعت و دانشگاه " نام گرفت؛ مقام محترم مدیرعامل شرکت طی پیامی این مناسبت را به کلیه همکاران پژوهشگر و محققان دانشگاه و مراکز پژوهشی تبریک گفته و ضمن تاکید بر ضرورت اهتمام فعالانه همکاران و محققان در این حوزه، پژوهش را مجاهدتی والا جهت شناخت عمیق مسائل پیرامون و یافتن اثربخش‌ترین راهکارهای علمی برای حل مشکلات جامعه و شاخص ارزشمند محور رشد و توسعه دانستند. "مهندس عنایتی" همچنین به ارسال پیامک با مضمون تبریک هفته پژوهش و اهمیت تحقیق و پژوهش به کلیه همکاران و پژوهشگران از طرف این دفتر در اولین روز از هفته پژوهش و فناوری اشاره کرد.   

     مدیر دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در ادامه به بیان برنامه های برگزار شده در دومین روز از هفته پژوهش و فناوری با عنوان "پشتیبانی و ‌مانع‌زدایی‌ از تولید" جلسه‌ای مابین دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات و سه شرکت دانش‌بنیان " فرحان نیرو"، "رایان الکتریک سپهر" و "نور، باد، انرژی روناک" با رویکرد بحث و تبادل نظر در خصوص تبین اهداف و رویکردهای شرکت برق منطقه‌ای در حوزه پژوهش و فناوری و نحوه تعامل و تعمیق ارتباط با شرکت­ های دانش‌بنیان در جهت انجام پروژه ­های طراحی و ساخت و تجاری­ سازی محصولات فناورانه و بیان نقطه نظرات و مسائل و مشکلات شرکت­های دانش‌بنیان تشکیل گردید. مقرر گردید این همکاری­ ها به نحو مقتضی توسعه و گسترش یابد.

مهندس عنایتی افزود: کارگاه آموزشی " آشنایی پژوهش و فناوری در صنعت برق" جهت شناخت فرزندان همکاران با مقوله  پژوهش و فناوری در صنعت برق در سومین روز از این هفته توسط همکاران دفتر تحقیقات سرکار خانم­ دکتر زهرا شاکری و سرکار خانم مهندس بهاره احمدی بصورت وبینار برگزار گردید. موضوعاتی شامل: فرایند پژوهش و تحقیق، مسئله و مسئله ­یابی، چالش­ های صنعت برق و مثال­هایی از حل مسائل و مشکلات از طریق تحقیق و پژوهش و همچنین انواع انرژی­های تجدیدپذیر و جایگاه آن در جهان و کشور ایران در کارگاه فوق‌الذکر مطرح گردید. سومین روز از این هفته " پژوهش و فناوری: اثربخشی اجتماعی" نام گرفت.

     مدیر دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات بیان داشت، که در چهارمین روز از هفته پژوهش و فناوری که تحت عنوان "حامیان پژوهش" نامگذاری شد، نشست حضوری و مجازی با همکاران شرکت با عنوان " تبیین فرهنگ پژوهش و دستورالعمل­هاى پژوهشی" توسط کارشناسان دفتر تحقیقات دکتر اردلان الیاسی و خانم­ ها الهه محمدی وسولماز فلاح‌پور  در سه محور تحقیقات، کنترل کیفیت تجهیزات و توسعه فعالیت­های علمی و پژوهشی همکاران برگزار و به مسئله ارکان تحقیق و پژوهش، فعالیت­ها، فرآیندها و دستورالعمل­ های این حوزه پرداخته شد.

 "مهندس فردین عنایتی" با اشاره به برگزاری "سمینار علمی و پژوهشی و نکوداشت از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاهی و گرامیداشت روز پژوهش" در پنجمین روز هفته پژوهش تحت عنوان "بزرگداشت پژوهشگران و فناوران" با حضور مدیریت عامل شرکت و رئیس کمیته تحقیقات، اعضای کمیته تحقیقات و منتخبین در حوزه پژوهش و فناوری از سال 1399 تا سال 1400 اذعان داشت،وازسخنرانی پروفسور کاوه نیایش از دانشگاه علم و فناوری نروژ (NTNU) با موضوع "استراتژی­های پژوهش و فناوری حال و آینده صنعت برق" با رویکرد جهانی به مقوله پژوهش و فناوری در صنعت برق تقدیر و تشکر نمود.

ایشان ضمن تقدیر از حمایت همه جانبه مدیر ارشد سازمان، بیان داشت که در این مراسم مهندس افضلی، مدیریت عامل شرکت ضمن خیر مقدم خدمت مهمانان و حضار در خصوص اهمیت و جایگاه تحقیق و پژوهش در صنعت برق مطالبی را ارائه فرمودند و از اقدامات برجسته و موثر حوزه پژوهش و فناوری در جهت رفع مسائل و مشکلات شرکت قدرانی و همکاری و مشارکت فعالانه مدیران، همکاران و پژوهشگران  در این مورد تاکید قرار داده­ اند.

    مهندس عنایتی ادامه داد در آغاز مراسم  دکتر نقیبی، معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت، ضمن خیر مقدم خدمت مهمانان و همکاران به بیان خلاصه وضعیت شرکت در یک نگاه، پروژه‌های تحقیقاتی جاری، عملکرد ده ساله پروژه­ها به ‌تفکیک دانشگاه‌ها و شرکت­ها و... بیان نمودند.

 مدیر دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات همچنین اذعان کرد، که در پایان مراسم از پژوهشگران برتر درون و برون سازمانی با اهدای لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد و "دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل" بعنوان دانشگاه برتر پژوهشی، دکتر "مجید شهابی" محقق برتر پژوهشی و "دکتر علی جورسرایی" بعنوان پژوهشگر برتر سازمانی انتخاب شدند.   

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.